דגם 300, הקל בהיצע של הינו, הושק ב-1999, הדור השני ב-2011, והוא מיועד בעיקר לעבודות חלוקה. הדגם מוצע עם תא נהג רגיל או תא צוות, ויש לו גרסאות ייעודיות לשימושים שונים (כולל הולכת נוסעים). ה-300 מוצע במספר אורכי שלדה ומרכב, ומגוון מנועים ותיבות הילוכים.
לישראל מגיע ה-300 במשקל כולל של 7.5 טון ועם שלושה בסיסי גלגלים – 350, 380 ו-440 ס"מ – לאורך מרכב של 485-635 ס"מ ואורך כללי המשתרע בין 673 ל-811 ס"מ. דגם זה מוצע כאן עם תא נהג רגיל, או תא צוות לעוד שישה נוסעים פרט לנהג; מאחור מקום לארבעה.
דגם 5.5 טון עם שני בסיסי גלגלים: 3,430 מ״מ ו-3,870 מ״מ. מנוע 440 נ״מ ב-1,300 עד 2,200. תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים.
המנוע הוא 4.5 ליטר של הינו והוא מייצר 189 כ"ס (ב-2600 סל"ד) ו-51 קג"מ (ב-1500 סל"ד) כאשר הוא משודך לתיבה הידנית שיש לה 6 הילוכים. כאשר המנוע משתלב עם התיבה האוטומטית-פלנטרית – של איסין, עם 6 הילוכים – ההספק הנקוב הוא 205 כ"ס (2600 סל"ד) והמומנט הרשום הוא 61 קג"מ (ב-1500 סל"ד). לתיבה זו כפתור לביטול הילוך היתר (השישי), ODO, ולבורר תחנה נוספת בהילוך 4 ובהילוכים 1-3. המנוע מוגבל ל-2900 סל"ד ולרכב מצב להגבלת מהירות (60-120 קמ"ש).