הסמל של HINO
מקורו של הסמל באות הראשונה H בלוגו של HINO Motors, הסמל מייצג את השילוב בין הדינמיות של החברה לבין ההתקדמות שלה בעתיד. מבחינה ויזואלית, הסמל של Hino הוא תיאור מסוגנן של הזריחה העולה באופק.
הקשתות המחוברות בצד השמאלי והימיני של הקו המרכזי מייצגות את רצונה של Hino להעניק תחושה של אחדות לוגיסטית, חיבור בין הקווים הראשיים לבין המסופים. כוח רב עוצמה יוצר התפשטות אופקית לאורך הקו המרכזי והוא מסמל את המחויבות של Hino לקדמה.
הצדדים המעוגלים של הסמל מסמלים את האיזון בין הטכנולוגיות המתקדמות של Hino לבין הסביבה. לבסוף, צורת החץ הדו-הראש בסמל של Hino מגלם בתוכו את הרעיון ארוך השנים הטמון ב"אני מאמין" של החברה למשאיות ואוטובוסים כיצרן "בטוח להסעה אל היעד וממנו".
תהליך הייצור
שיטת הייצור הייחודית של HINO המתמקדת באיכות חסרת פשרות ובהצבת הלקוח במקום הראשון. תהליך הייצור של TOYOTA המוכר לעתים גם כשיטת "הייצור הרזה" או "בדיוק בזמן' (just-in-time) הוא תהליך מוערך הנלמד ברחבי העולם. התהליך אשר שם דגש על שיפור מתמיד, על חשיבות מחויבותם של העובדים יחד עם האיכות חסרת הפשרות, זכה להכרה והפך לתו תקן אמתי.
חברת TOYOTA עוצבה על בסיס ערכים ועקרונות מנחים המאפשרים לה לייצר כלי רכב אמינים, לפתח מוצרים איכותיים וחדשניים באופן עקבי, ולעמוד תמיד בחזית הטכנולוגיה והאיכות. חתירה לאיכות ללא פשרות, שיפור מתמיד למען שביעות רצון הלקוח, עבודת צוות תוך אחריות אישית, יושרה והגינות הם כמה מהעקרונות המרכזיים שמלווים את TOYOTA מאז הקמתה ומנחים אותה בכל שלבי הפיתוח והייצור.
חברת טויוטה מיישמת את תהליך ה"קאיזן" לכל רוחב החברה ובתהליכים המוטמעים בה. מדובר בשיטה העוסקת בזיהוי בעיות ובהפשטת תהליכים להובלת שינוי ממשי בחברה. החברה מיישמת בכלל התחומים והמחלקות השונות תהליכים של התייעלות, המאפשרים לה להיות חברה ירוקה יותר, יעילה יותר, חברתית יותר ובעיקר איכותית יותר עבור לקוחותיה.
קאי = שינוי, זן = טוב